نخستین مجله تصویری سینما و موسیقی وارد شبكه نمایش خانگی می شود
نوشته شده توسط : sadis

'سپهر پهلوانی' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود:این مجله تصویری فضای جدید و متفاوتی نسبت به سایر مجموعه های شبكه نمایش خانگی دارد و 'جمشید حیدری' كار تهیه كنندگی آن را برعهده دارد.

كارگردان نشریه 'ستاره نقره ای' ادامه داد:نخستین شماره این مجله تصویری اواسط اسفند ماه وارد بازار می شود و هر بسته آن شامل دو دی وی دی است.

وی توضیح داد:شماره نخست این مجله تصویری ویژه نامه ای برای سی امین جشنواره فیلم فجر است.ضمن اینكه ویژه برنامه هایی نیز برای نوروز در این شماره در نظر گرفته شده است.

پهلوانی یادآورشد:ایده اولیه تهیه این مجله تصویری وقتی به ذهنم رسید كه احساس كردم در دنیای مدرن امروز لازم است برای پركردن برخی خلا ها كه تلویزیون قادربه پر كردن آن نیست و در میان هجمه های بی امان شبكه های ماهواره ای ،رسانه جدیدی ایجاد شود كه قادر باشد ارتباط نزدیك تری بین مردم و عرصه هنر ایجاد كند.

سردبیراین نشریه تصویری یادآورشد:سینمای خانگی در بخش فیلم و سریال خوب جواب داده و به همین دلیل ما این بازار را انتخاب كرده ایم.

وی درباره محتوای 'ستاره نقره ای' توضیح داد:بررسی فیلم های روی پرده هر ماه،مصاحبه های متفاوت با عوامل فیلم ها،بررسی ویژه آثار سینمایی و موسیقی از نگاه مردم،نقد و بررسی تخصصی تولیدات هنری از نگاه منتقدان و معرفی فیلم های برتر و پرفروش دنیا از جمله بخش های این مجله تصویری است.

سردبیر نشریه تصویری ستاره نقره ای گفت:در صورت امكان و دریافت مجوز وزارت ارشاد تلاش می كنیم مراسم اسكار امسال را نیز از طریق شماره نخست در اختیار علاقمندان به سینما قرار دهیم.

پهلوانی با بیان اینكه اهالی موسیقی جایی برای بیان صحبت ها و درد دل های خود ندارند، افزود: یكی از مهمترین و جذاب ترین آیتم های این مجله،برنامه هایی مستند از یك روز كامل هنرمندان سینما و موسیقی و تهیه گزارش از فعالیت ها و حواشی زندگی آنهاست.

كارگردان این مجله تصویری درباره اهداف تهیه این برنامه گفت:ارتقای سلیقه مردم مهمترین هدف ما از تهیه برنامه 'ستاره نقره ای' است. مردم با سینما و موسیقی قهر نیستند اما به صورت غیراصولی به صورت سی دی های غیرمجاز آن را دنبال می كنند و انتشار این برنامه فرصتی برای ارتباط نزدیك تر با مردم از طریق اصولی خواهد بود.

به گفته پهلوان در صورت آماده نشدن بسته نخست این نشریه،به طورقطع 'ستاره نقره ای' سال آینده به بازار عرضه می شود.ضمن اینكه این مجله تصویری از بسته بندی و ظاهر متفاوتی نسبت به سایر آثار شبكه خانگی برخوردار است.

فراهنگ**9173**





:: برچسب‌ها: بچه ها , نشان ,
:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: